kedd, november 8

Zardonic - The End Of Days EP


Zardonic "The End Of Days" kislemezét hallgatva az a gondolat ébredt bennem, hogyha létezik hard-electro, hard-techno és még megannyi keményebb hangzású stílusnak van 'hard' előtaggal rendelkező alfaja, akkor miért ne létezhetne 'hard-drum'n'bass'. Na ja, miután leírtam és vagy kétszer magamban kimondtam rájöttem, hogy ez aztán rohadtul esetlen ilyen formában. Mivel nem célom az új stílusnevek kitalálása, bár rengeteg blogot olvasva manapság az nem meglepő dolog ha egyes bloggerek az általuk nem ismert stílust átcímkézik és valami fantazma nevet aggatnak rá. De visszakanyarodva az előző gondolatmenethez, amit igazából én a dárenbézen belül kerestem, azt már a darkstep és hardstep rég magában foglalja. Ezt persze lehet tovább fűszerezni metállal, drumsteppel és egyéb finomságokkal, ahogyan ezt a Human Imprint kiadásában november 7-én megjelent Zardonic kislemez tanúsítja. Fontos kiemelni, hogy a két számos "The End Of Days" EP egyikénél NumberNin6 és Messinian is közreműködött.

0 megjegyzés: