szombat, március 13

Beatport Player az oldaladra !


Pár hónappal ezelőtt blogoltam egy leírást a mixcloudhoz, most ez is valami hasonló lesz. Mégpedig arról szól, hogy hogyan készítsünk egy beépített Beatport lejátszót az oldalunkra. Már régebben is irigyeltem azokat az oldalakat ahol láttam ilyen lejátszókat. Böngésztem a Beatportot centiről-centire, de olyan gombot, hogy beágyazás sehol nem találtam, majd azt hittem az a gond, hogy nem vagyok beregelve, ígyhát regeltem. Sajnos a problémámra így sem született megoldás, ekkor bánatomban kicsit elnapoltam ezt a projektet, egészen ma estig. Elhatároztam, hogy addig nem nyugszom amíg nekem is nem lesz egy playerem. Kisebb googlizás után megtaláltam ezt a linket, ami segítségével mindenki könnyen, egyszerűen készíthet saját lejátszót pár lépésben és még regelni sem kell hozzá.

Akkor jöjjön is lépésenként a dolog.

- Elsőnek
is mindenkinek megkell nyitnia ezt a linket: Beatportplayer Generator.
Megjelenik egy oldal ahol mindenki kedvére kiválaszthatja, kiről vagy miről szeretne lejátszót készíteni. (stílus, előadó, top letöltések stb.)
Én személy szerint a "Release" funkciót választotam, mert a blog célja a frissen megjelent promok bemutatása. (továbbiakban a release menüpont alapján mutatom be a generátort).






















- Második lépésként a keresőben megkeressük a kiszemelt számunkat.
Példaként vegyük a most megjelent örületesen jó techno EP-t. Névszerint Shlomi Aber, Slow Dancer EP-jét. Miután beírtuk a nevét , a "Search" gombra kattintunk és már keresi is. Ha megtalálta a számot akkor a kereső mező alá ki is rakja az EP-t.




















- Harmadik és egyben utolsó lépésként a talált EP ikonjára rákattintunk és a csuszkát teljesen lehúzzuk, legalul a "Create player" gombot megnyomjuk. És voáláááá láss csodát máris bejön a preview lejátszónk alatta a beágyazható kóddal, amit ezután már csak be kell másolnunk az oldalunk html részébe.





















Ez a rövid és gyors megoldás nagyon sok bosszúságtól kímél meg minket, nem kell bajlódnunk a youtubeos és egyébb beágyazásokkal (amik miatt jogvédők néha a bejegyzésed is törölik). Mind emellet kapunk egy nagyon pofás lejátszót is.

Sok sokert mindenkinek !
Az enyém már kész van :)

Go to Beatport.comGet These TracksAdd This Player



ui.: Sajnos lesz akinek a blogtémája "keskeny", mint az ECHO blogé. Azoknak ez a hiba fog majd bekövetkezni: HIBA-KÉP (vagyis elcsúszik a lejátszó oldalra).

A hibát úgy tudjátok orvosolni ha a képen látható kijelölt rész elé ütöttök pár entert (kb. négyet). HiBA-JAVÍTÁS KÉP1, KÉP2.

Vagy egy másik megoldással egyszerüen csak letörlöd a tetejét az írás résznél. (én ezt alkalmaztam)

Üdv.: Mike Rulz !

1 megjegyzés:

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.