vasárnap, november 29

Mixcloud ? IGEN !!!


Sziasztok !

Gondolom sokan gondban vannak azzal ha csinálnak egy mixet és másnak elküldik akkor az ne csak egy egyszerű kis lejátszó legyen hanem egy pofás, menő kinézetű de mégis felhasználóbarát player legyen. Nos ezt a problémát oldotta meg a Mixcloud, ami azon kivűl hogy nagyon vagány és rengeteg funkcióval rendelkezik (podcast, sztárok mixei és ranglista melyen Te is helyezést érhetsz el) még is könnyű rájönni mire is lehet használni és mire nem.
Tehát a mostani bejegyzés szóljon akkor a Mixcloud technikai hátteréről, melyről készítettem egy kis leírást nektek képekkel szimulálva.
Mondanom sem kell mindenki azzal kezdje hogy készít magának egy profilt az oldalon.
Majd rákkattint az "Upload" (feltöltés) gombra és betallózza a feltölteni kívánt mixet, ad neki egy megjelenítendő nevet. És voálá el is kezdődik a feltöltés. :D
Míg a feltöltés megy a Mixcloud három egyszerű lépésben kérdezget a mixről.
Elsőnek is kijelölöd a mix mekkora százalékban tartalmaz zenét vagy dumát, majd alatta megadod milyen kategoriákba sorolnád a mixedet (Kép1).
Következő lépésben a mix fejezeteire és számlistájára kiváncsi (Kép2). Én most a tracklist megadásával foglalkoznék. Ha már van előre legyártot számlistád akkor csak annyi dolgod van az "if you have a pre-written..." kérdés utáni gombra rákattintasz és bemásolod a tracklistet (kép3), utána pedig "GO MAGIC!" és láss csodát kitölti a gép automatán (kép4).
Harmadik és egyben utolsó lépésként már csak a mixhez kell képet tallóznod és egy kis leírás adnod (max 1000 karakter) (kép5).
Ha kész a feltöltésed akkor csak "SAVE" gomb és máris kapsz egy ilyen pofás lejátszót, amit linkelhetsz haveroknak, megoszthatsz bárhol vagy beágyazhatod bármilyen oldalra, blogra.



vagy ilyet:




Egy video a Mixcloudról.

What is Mixcloud? from Mixcloud on Vimeo.



Mára ennyi voltam folytatás következik...

Üdv.: Mike Rulz !

3 megjegyzés:

kipróbáljuk, köszi a tippet és a leírást! ;)

Igazán nincs mit, ma bukkantam én is rá:)

szioka! valamit nem ertek..lehet en nem figyeltem kellöen.
feltöltöttem egy rakas zenet es csak parat latok a felhöben , megosztottam a facebookon parat lelehet jatszani, de javareszt törödtek...ez mitöl van? es mennyi zenet lehet feltölteni? köszi
subi