kedd, április 7

Sharam feat. Kid Cudi - She Come Along


Sziasztok !

Talán alig van olyan ember aki annak a szónak a hallatán ,hogy Get Wild egyből nem Sharam jutna az eszébe. Nos a Get Wild már jó ideje a dj-k lemezestáskájában lapul, de a teljes album csak 2009. április 7-én (azaz ma :D) jelenik meg és az Ultra Records gondozásában.
De engem most nem is az album hanem sokkal inkább a rajta lévő második track, a She Came Along érdekel.
Igaz a címben szerepel hogy feat. Kid Cudi ,de nem az ő vokálja adja meg a fő dallamot hanem egy lágy és talán retro hangzást idéző női hang.
Az egész számban érződik ez a régies hangzás , amit az ütem a vokál és a dallam is erősen tükröz.
Elsőre el is kerülte ez a szám a figyelmem ,mert már túl "nyálasnak" találtam, aztán nem sokkal rá hallottam egy mixben a szám remixét és rá kellet jönnöm hogy a She Came Along egy nagyon jól remixelhető track , lágysága ellenére nagyon is ütős feldolgozásokat lehet lesz majd belőle kihozni.

A remixek után hiába keresgéltem még semmi lényegeset nem leltem, szóval csak egy dolgunk van türelemmel várni hogy mikor jelenik meg a The Remixes változata.

Értékelés.: Minél többet hallgatom az eredetit annál jobban kezdem megszeretni ( a remixét már imádom), ennél fogva mostani értékelésem 10/8.

Sharam feat. Kid Cudi - She Come Along (Remix)

LETÖLTÉS/DOWNLOAD

Sharam feat. Kid Cudi - She Come Along (Original)

LETÖLTÉS/DOWNLOAD

0 megjegyzés: