kedd, április 14

Analogue People In A Digital World - Rose Rouge (Radio Edit)

Sziasztok !

Mindig gondban vagyok vajon ,hogy is kellene kezdenem.
Leírok egy mondatot öt percig gondolkodom aztán kitörlöm ,mert még sem tetszik, így nézzétek el nekem ha nem tudok jó bekezdést írni.
De hát zenés blog , szóval a zenén van a hangsúly. Amiben azt hiszem nem fogtok csalódni, mert a mostani kiszemeltem egy nagy jövő elé néző track. Vészesen közeledik a nyár és egyre csak jönnek a dallamosabbnál dallamosabb számok, átdolgozások.
Analog People In A Digital World (APDW) szó nem hinném , hogy bárkinek is mondana valamit amit meg is értek ,mert ez egy most alakult olasz "projekt". Elég érdekes a nevük amiről olvastam egy angol cikket mely azt írja le ,hogy ez végül is onnan jött hogy a régi stílust (old school vagyis ez az analog) ötvözik a modern hangzással . Amit szerintem az a szám amit most nektek be akarok mutatni jobb példája nem is lehetne a név választás magyarázatának.
A szám amúgy a francia
St Germain klasszikusának a Rose Rouge-nak a feldolgozása.
A jazz stílusjegyeit magán viselő vokális szám nagyon el lett találva mind a két részről. Már csak azért is hangsúlyoznám a remix tökéletességét ,mert jópárszor meghallgattam az eredetit és a remixet is, bizton állíthatom volt vele melójuk rendesen de nagyon megérte.

Elemezzük egy cseppet.:
Amint azt már említettem ,hogy ez egy feldolgozás tehát a jazz hangzás kölcsön lett véve az originalból, de az ,hogy ennyire jó masszív és erőteljes elektronikus alapot készítettek neki az valami fenomenális. Az egész szám pörgős ,hangulatos , megunhatatlan.

Sajnos hivatalos megjelenés még nincs kiírva, és annyira új szám ,hogy még zenés fórumokon sem indult meg a találgatás e téren.

Értékelés.: Ritkán ragad meg egy szám annyira ,hogy amikor meghallgatom nem veszem észre mennyire eltelik az idő pedig már vagy 10 szer meghallgattam, de nem vettem észre. Nos ezzel a számmal így jártam, ezáltal megérdemli a 10/10-et !

Analogue People In A Digital World - Rose Rouge (Radio Edit)

DOWNLOAD/LETÖLTÉS


0 megjegyzés: