csütörtök, február 19

Sebastian Ingrosso & Laidback Luke vs Felix - Chaa Chaa You Want Me (Dirty South 2009 Bootleg Mix)


Sziasztok !

Nem is tudom hol is kezdjem a mai blogot...hm.....
Talán ott érdemes, hogy én kifejezetten nem nagyon rajongok a bootlegekért meg a mash uppokért, de ez legyen csak az én gondom ezzel nem is akarlak titeket fárasztani.
Egy tuti a most következő számmal már az eddigi leghosszabb blogcímem is megvan.
A készítőkkel nem szeretnék most különösebben foglalkozni ,mert mindannyiuk méltán elismert a HOUSE és az ELEKTRONIKUS zene terén. Névszerint Sebastian Ingrosso, Laidback Luke és Dirty South. Igaz ez nem promó és nincs is róla hivatalos megjelenési dátum a beatporton (még nincs), de a külföldi és magyar blogok ,weboldalak között kezd egyre jobban elterjedni ,nah meg ismert dj-k játszák a szettjeikben.
Ennyi mellébeszélés után mostmár ideje a bootlegről is beszélnem, attól függetlenül, hogy nem rajongok a bootlegekért ez tényleg nagyon jól sikerült. Két ismert és nagyon jó szám "keverékeként" született meg ez a track ,amit Dirty South mesteri módon oldott meg. (riszpekt:D) . A két eredeti szám pedig nem más ,mint Sebastian Ingrosso & Laidback Luke - Chaa Chaa és Felix - Don't You Want Me .
A fő ütem alapját a Chaa Chaa adja de a vokál már a Don't You Want Me-ből származik.
Ennek a bootlegnek a stílusa Electro - HOUSE .

Értékelés.:
Már nagyon sok bootleget hallotam és bízton állíthatom, ez azért kiemelkedik közülük igy én 10 ből 8at adok rá, mert a két szám amiből a bootleg felépül nagyon összeillik és tényleg mesteri munkát végzett Dirty South.


TELJES SZÁM LETÖLTÉSE


0 megjegyzés: