szerda, november 9

Task Horizon - Kill The Pain / Letting Go


Nem hiszem, hogy a létezne még egy olyan kiadvány az életemben, amire ennyit vártam volna, mint Task Horizon 'Kill The Pain / Letting Go' kislemezére. Az egész sztori gyökereit érdemes 2010 nyarára datálni, amikor Angliában egy ismerősöm megmutatta a Broken Beats Podcast második részét, aminek sajnos még azóta sincs folytatása, viszont ez a mixtape életem best of-jává vált. Milliószor meghallgattam, tracklistje pedig még most is rengeteg kiadatlan alkotást tartalmaz, mégis mind közül a favoritom az akkor még ismeretlen 'Kill The Pain' lett. Szüntelenül kerestem, kutattam bármilyen forrást erről a várható megjelenésről, de az ég világon semmi biztosnak vélhető infó nem létezett. Egyedüli reményt az tartotta bennem, hogy később a Lifted Music 18. podcastjában ismét felbukkant, viszont az idő múlásával lassan ez is elhalt. Ennyit a gyötrelmes és várakozással teli időkről, hiszen a Cause4Concern Recordings két hónappal ezelőtt feltöltött két rövid exkluzív előzetest és ezzel hivatalosan is kihirdette, hogy a 'Kill The Pain'-t és a 'Letting Go'-t magában foglaló kiadvány november 7-én a polcokra kerül. Oh igen, örömteli krokodilkönnyek sokasága záporozott szememből a hír olvastán, de az igazi extázis csak tegnap jött el, amikor végre 'kezembe vehette' a teljes kislemezt.
Két különböző szám, két különböző hangzású drum & bass mestermű. Pedro Rodrigues szívhez szóló vokálja és az epikus gitár melódia megkombózva a brutális ütemekkel való együtteshatására a 'Kill The Pain' egy abszolút főnyeremény, partysláger. Kryteria-val közösen készített 'Letting Go' egy kicsivel elszállósabb, és eufórikusabb hangzást képvisel, viszont itt is ugyan úgy megvan az a masszív keménység, mint az előbb említett Task Horizon alkotásban.

0 megjegyzés: