szombat, szeptember 10

Coven - Whoopi's Back In The Habit


Sokat gondolkoztam mi legyen a nap utolsó bejegyzése. Tekintettel arra, hogy már elmúlt éjfél szerettem volna egy lájtosabb csemegével kedveskedni a hasonszőrű éjjeli baglyoknak. Viszont miközben írtam a szöveget és hallgattam a kiszemelt áldozatot egyre jobban nehezedett a szemem és még jobban elpilledtem, ezért átváltottam egy keményebb hangzású trackre, ami talán képes addig ébren tartani, amíg befejezem a mondókámat. Valahogy nagy kontraszt volt bennem, hogy épp egy lágyan csengő dallamról írnok miközben a fülembe ordít egy másik merőben eltérő kategóriájú szám. Hosszas vesződés után beláttam ez nem fog menni, ezért töröltem az addig leírtakat és az altató helyett az 'energiaszeletről' szóló bejegyzéshez kezdtem.
A szám, amit hallgattam nem más, mint a nagyszerű brit producer Coven legutóbbi "Whoopi's Back In The Habit" című trackje, amiben a pengő dallam tökéletesen passzol a vadállatias brutalitással előtörő törtütemmel. Felépítése, olyan akár egy bezárt kör. Teljes egészet alkot, sem elvenni, sem hozzárakni nem kell.

0 megjegyzés: