vasárnap, augusztus 14

Samuel Ietto "ECHO for PRESIDENT!" #19 mixtape


Ezúttal helyezzük át székhelyünket a világ túlsó oldalára, hiszen soron következő házigazdánk egyenesen a távoli Ausztráliából érkezett hozzánk, hogy könnyfakasztóan horzsolós ütemeivel rommá zúzza hangfalainkat. Fiatal kora ellenére túl már jó néhány remixen és originálon Samuel Ietto a thrash szcéna egyik feltörekvő reménysége !

[ENGLISH INTERVIEW]

1) Hello Samuel Ietto, kérlek párszóban mesélj egy kicsit magadról.
Nos, 19 éves vagyok az Ausztrália-i Melbourneben élek és rajongok a zenéért.

2) Mikor döntöttél úgy, hogy elkezdesz producerkedni?
Elsőnek talán 5 évvel ezelőtt kezdtem el a producerkedést, viszont csak az múlt év óta készítek elektro és trash számokat.

3) Mit jelent számodra a zene?
Egészen sok mindent, egyszerűen ez egy lenyűgöző dolog, ami mintha kommunikálna velem és egy csodálatos módja annak, hogy kifejezzem amit érzek. Nyugi semmi homo…haha

4) Hogy jellemeznéd a saját hangzásodat?
Hmmm, ez egy elég nehéz kérdés, általában függ az aktuális hangulatomtól, viszont azt kell, hogy mondjam, hogy az én zenéim erőteljes hangzásúak és általában annyira torzult amennyit csak képes vagyok kihozni belőlük.

5) Az "Extradimensional", "Steelicks" és a "D.I.S.C.O" remixhez hasonlóan hallhattunk már tőled pár nevetségesen hatalmas tracket és remixet. Mi az első lépésed mikor úgy döntesz, hogy valami újat alkotsz?
Először is, "nevetségesen hatalmas", wow köszönöm!
Nosss, ez függ magától a számtól, néha igazán inspiráltnak érzem magam vagy csupán egy kis dallam motoszkál a fejemben, aztán nekifogok és elkezdek ezzel bíbelődni. Máskor szimplán csak kísérletezgetek a hangokkal, majd néhány ötlet általában beugrik és igen, aztán ezekkel is ugyanúgy szöszmötölök.

6) Mindig is érdekelt az előadók véleménye a saját alkotásaikról és karrierükről, mit neveznél az eddigi legnagyobb zenei teljesítményednek és melyik eddigi remixed vagy számod a személyes favoritod?
Elsőként is a visszajelzések és a főtámogatások igazán sokat jelentenek! Az egy nagyszerű érzés amikor az emberek arról mesélnek, hogy mennyire szeretik azt a számot amit én csináltam vagy, hogy ötleteket adtam, amit kipróbálhatnak a saját trackjükben. Vagy akár az, amikor felkérést kapok arra, hogy véleményezzem az alkotásaikat, azt pedig különösképpen imádom, mikor ilyen komment tárul elém: “blogged at www.theechoshow.blogspot.com” haha
Ha egy pillanat alatt kellene válaszolnom azt mondanám, hogy a "Flamethrower" a kedvenc befejezett számom, de jelenleg is dolgozok valami új dolgon, ami szerintem átveszi majd a helyét.
A "Flamethrower" című számot Dj Antention iránti tiszteletem jeléül készítettem. A múlt heti Melbourne-i showja után nekem és egy haveromnak el kellett vinnem őt a reptérre, szóval ráraktam egy CDre, hogy megmutassam neki, és meglepetésemre tetszett neki, ennek nagyon örültem.

7) A remix vagy az originál készítést szereted jobban?
Ohhh, ismét fogós kérdés! Ez igazán az origináltól függ, néha egy-két originál szinte csak arra vár, hogy valaki remixelje, míg máskor csak simán csinálod a saját zenédet aztán apró mintákat raksz bele az eredetiből. Mindent egybevéve azt mondanám az originál készítést jobban preferálom.

8) Gyakran kapsz remixfelkérést?
Ez változó, néha pár héten keresztül kapok néhány felkérést, de az utóbbi időben ez a folyamat kicsit lelassult, ami jó is.

9) Milyen szoftvereket és kiegészítőket használsz?
Producerkedni Abletonnal szoktam. A laptopomat használom, egy pár Rokit 5-öst, néhány Logitech z-2300-ast és pár különböző típusú fejhallgatót. Elég szerencsés vagyok, mert a barátnőm vett nekem egy Behringer u-control umx49-et, ami nagyon hasznos, továbbá még kaptam egy mikrofont és pár kelléket, amik szintén sokat segítenek.

10) Más producerek munkássága hatással van-e rád? És mit hallgatsz mostanában?
Ohh, Ha lenne egy listám az összes producerről akik hatással voltak rám akkor egy ideig itt lennénk. De azért megpróbálok végigmenni az időben azokon az előadókon akik a legnagyobb hatással voltak rám.
Infected Mushroom, The Prodigy, Black Sun Empire, Noisia, (valaha a psy trance és breaks/ drum'n'bass producerkedéssel is próbálkoztam), sebastiAn, The Proxy, Teenage Bad Girl, Justice, Monophonique, Partysmartie, Huoratron, Borgore, Antention, Gtronic, Trumpdisco túl sok, hogy mindet említsem!
Az utóbbi időben nagyon sok dolgot hallgatok. Sok Antentiont, F.O.O.L-t, Trumpdiscot, pár Borgore-t, Bare-t, egy kevés Doctor P-t, Tyler The Creator, Notorious B.I.G, és szintén egy kevés Zero 7-et amikor kikapcsolódásra vágyom. Viszont mindig hallok valami újat amikből ötleteket merítek.

11) Általában kemény thrash számokat készítesz, viszont hallottam már tőled dubsteppet is. Tervezed, hogy kipróbálod magad más stílusokban is, mint például a hardstyle vagy a drumstep?
Amikor unatkozom gyakran bíbelődök drum'n'bassel és drumsteppel, szóval igen, benne van a pakliban, viszont nem hinném, hogy a hardstylet kipróbálnám.

12) Jelenleg dolgozol most valamin?
Igen, a minap kezdtem neki egy számnak, amit "First contact"-nak neveztem el sajnos még elég kezdetleges, ezért nem raktam bele a mixbe, de remélhetőleg amint felkerül az előzetese a soundcloudra majd itt is blogolva lesz.

13) Az olyan elektronikus stílusok számára, mint a thrash Ausztrália egy elég jó hely. Gyakran látogatsz el efféle partykra vagy fesztiválokra? Ha igen, akkor melyik volt az eddigi kedvenced?
Igazad van, Ausztrália igazán jó az ilyen dolgokban, főleg Melbourne, én jobban kedvelem a bulikat, mint a fesztiválokat, mert a partyk sokkal személyesebbek és találkozhatsz az előadóval is.
Az utolsó néhány rendezvény nagyszerű volt, Zoolandtrash, Voltage, All City Bass nagyon komoly bulit tartottak errefelé, nagyon nehéz választani Proxy, Gtronic, Antention, Borgore vagy Foreign Beggars, oh és persze Boys Noize tavaly.

14) Amikor nem a zenével vagy elfoglalva akkor mit csinálsz?
Ha épp nem zenét készítek akkor valószínűleg a barátnőmmel vagy a barátokkal és a családdal vagyok, iszogatok és szórakozni járok, djzek, hobbi vadászok (otthon) vagy sajnos az iskola padjait koptatom.

15) Kérlek mutasd be a mixedet, amit hamarosan hallani fogunk?
Nos, szörnyen érzem magam, mert nemigazán vettem észre, milyen sebesen is közeledik a mix határideje. Elég elfoglalt voltam az iskola és más dolgokkal kapcsolatban, ezért nem tudtam promokat kérni! Így sajnos nem lesz benne túl sok eddig még sehol sem hallott alkotás, viszont a jövőben majd készítek egy újat, mert tényleg kellemetlenül érzem emiatt magam!
A mixbe főképp azokat a számokat raktam, amiket mostanában hallgatok és amik igazából lázba hoznak, szóval remélhetőleg ez a mix mindenkinek segít, hogy gördülékenyen induljon a napja.

16) Mit gondolsz az "ECHO For PRESiDENT” projektről és magáról ECHO blogról?
Az egész "ECHO For PRESiDENT” ötlet nagyszerű! Ez egy remek módja annak, hogy világ producerei és dj-i bemutassák azokat a zenéket, amiket szeretnek és, hogy az előadók is megmutassák az új szerzeményüket!

17) Végezetül bármi, amit esetleg kifelejtettem volna az interjúból, vagy bármi amit az ECHO-n keresztül üzennél a rajongóidnak?
Igazán nagyra értékelem a támogatásotokat srácok! Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget és remélem elvezitek a mixem! Mivel ez egy élő felvétel van benne pár apróbb hiba, ezért kérlek ne utáljatok ! haha

Samuel Ietto "ECHO for PRESIDENT!" #19 mixtape

DOWNLOAD
DOWNLOAD [mediafire]
Tracklist.:
Start The Machinery - Antention
Spade - Trumpdisco
Reborn (Retz Remix) - F.O.O.L
Hello (Samuel Ietto Remix) - Martin Solveig feat. dragonette
Face of the Planet (Gtronic Remix) - The Subs
It's Not Our Fault (F.O.O.L Remix) - Haezer
Chainsaw (Mastertrons Remix) - Autodidakt & Electro Ferris
Paradise Poltergeist (LA Riots Remix) - TAI ft. Steve Aoki
Suicide in Venice - Rocket
No One Escapes - Antention
Flamethrower - Samuel Ietto
40 Seconds - The Proxy
My Body Surrender - Antention
Warp 1.9 (Gtronic Badass RMX) - The Bloody Beetroots ft Steve Aoki
Silly Sign-off - Samuel Ietto

Contact mail.: samuelietto91@gmail.com
Samuel Ietto on Facebook
Samuel Ietto on Soundcloud
Samuel Ietto on Twitter
Samuel Ietto on YouTube
Samuel Ietto's side project

0 megjegyzés: