vasárnap, április 17

Love Automatic - Nightmare


Épp csekkolom az elmúlt egy nap zenei "termését" mikor megpillantottam Dave Scorp új remixszét. Gyanútlanul elindítottam, viszont már ekkor sejtettem, hogy egy újabb kedvencem van kibontakozóban. De amikor a vokál elcsendesült és full hangerőn az arcomba kaptam az első masszív ütemet olyan érzés lett rajtam úrrá mikor a másodperc tört része alatt szeretnél egyszerre minden szót kimondani ami akkor hirtelen az eszedbe jutott. Végül csak annyi csúszik ki a szádon:
"AZT A ...!!!".

Love Automatic - Nightmare (Dave Scorp Remix)


A Love Automatic "Nightmare" remixverseny alkalmából egy másik honfitársunk, név szerint Smooth Chad szintén elkészítette saját, főképp dubstep és elektro-house elemekkel felfűtött kitűnő remixszét.

Love Automatic - Nightmare (Smooth Chad remix)


Love Automatic - Nightmare (Original)

0 megjegyzés: