szerda, március 16

mikeRULZ "30 Minutes to Destroy" mixtape


Nagy örömömre szolgál, hogy veletek is megoszthatom életem egyik fontos mérföldkövének számító hírét, mixét. Ugyanis körülbelül két hónappal ezelőtt felkérést kaptam a La Vecdindad Del Electro-tól, hogy mi lenne ha én készíteném el az "International Neighbors" széria első részét. Mint láthatjátok elvállaltam ezt a mérhetetlenül nagy megtiszteltetést így a tegnapi napon debütált a "30 Minutes to Destroy"-ra keresztelt mixem, melybe minél több számot próbáltam bepaszírozni, ami azt hiszem sikerült. 30 perc 20 kiváló szám, pár exkluzívval megfűszerezve és majdhogynem az össze saját edit (mush uppok, újravágások stb.). A "nem találok szavakat" kategóriájú borítóhoz argentin barátaim készítettek velem még egy interjút is, amit az alábbi linken elolvashattok. (ha spanyolul van akkor jobb oldalt tudtok angolra váltani)


mikeRULZ "30 Minutes to Destroy" mixtape DOWNLOAD
Tracklist.:
01. mikeRULZ "30 Minutes to Destroy" intro
02. The Brutal Saw - The Inglourious Bastards (Original Mix)
03. HKDS - Horror Hotel (Original Mix)
04. Haezer Ft. Label - Warfare (Trashing Teenagers Remix)
05. DJ Pechkin - Toxic Zone (Original Mix)
06. KroyClub - Electric Church -=exclusive=-
07. Redial - Venom (Drivepilot Remix)
08. You Killing Me - Hey! (The Boomzers Remix)
09. Drivepilot - Devils In Milan (Liberty Redux)
10. Nightbreaker - NYX (Original Mix)
11. One Man Ben - Damn! feat Eminem -=exclusive=-
12. Johann Johannsson - The Sun's Gone Dim And The Sky's Turned Black
13. Beat And Bang - Hunger (Zombies Ate Ado's Lunch....Gutted Mix)
14. Rocket - Suicide in Venice (Original mix) -=exclusive=-
15. BetaTraxx - Relic
16. The Funk Out - Boom Time (Geoff K Remix)
17. Hack The System - End Game -=exclusive=-
18. Total Recall feat. Ludacris - Get off Your Knees
19. Deathface - Boodrave
20. Fytch ft. Carmen Forbes - Winter Wind

Like???:)

mikeRULZ on Soundcloud

0 megjegyzés: