kedd, március 15

Creative Beats "ECHO for PRESIDENT!" #10 mixtape


Tudom nem fair a külföldi olvasóinkkal szemben, hogy magyar nyelven írom a soron következő "ECHO for PRESiDENT" bejegyzését mikor már megígértem, hogy ezentúl angolul fogom, viszont most ismét egy magyar származású barátom, név szerint Creative Beats a 10. rezidense nemzetközi mixsorozatunknak ezért ez esetben szívesebben használnám az anyanyelvüket.
Kezdődjön hát az interjú:

1. Hello, Creative Beats, kérlek pár szóban mesélj magadról a blog olvasóknak.
Sziasztok! Creative Beats vagyok, polgári nevemen Dankó József. 21 éves vagyok és egy Szabolcs megyei kis faluban élek, jelenleg még tanulok!

2. Mikor kezdtél el igazán a zenével foglalkozni?

Mondhatni elég későn, 14 éves koromban kezdtem a zenével foglalkozni. Még akkor a fiatalok körében az "atomix mp3" volt a divat. Később jött a "virtual dj", amelyeken én is kezdtem a zenélést.

3. Majdnem egy évvel ezelőtt jelent meg Dani barátunk, művésznevén The Eject Effect "Intoxication" Remixes kislemeze, amin Te is közreműködtél. Mesélj erről a projektről.
Mikor Dani barátom megkért hogy készítsek egy remixet az "Intoxication"-re, nagyon örültem, mert tudtam, hogy ha jól megcsinálom a remixet, akkor meglesz az első megjelenésem és kikerülök a webes zeneáruházak "polcaira". Igazából nem volt nehéz jó alapanyagból jó remixet készíteni, de úgy gondolom, ha most kellene megírni akkor sokkal jobbra sikeredne!

4. Azóta hallottam pár demódat, de kész számokat még nem. Hogy állsz az új trackek készítésével?
Igazából nagyon sok zenét elkezdek megírni, de van úgy, hogy másnap már nem is tetszik, és az megy a süllyesztőbe. Még tavaly évvégén elkezdtem három tracket, ami nagyon tetszett nekem is a visszajelzések is jók voltak, de sajnos azok odavesztek. Üldöz a balszerencse. Erre az évre tervezek egy 2-3 számos kislemezt, amely készítése már folyamatban van, és egy remixre vagyok még hivatott, "Skey" barátom jóvoltából.

5. Ha már a producerkedésnél tartunk mindenképpen meg kell kérdeznem, hogy milyen szoftvereket használsz?
Szerintem a Logic-on kívül már mindent kipróbáltam, amivel zenét lehet írni. Kezdtem a Fruity Loops-al, aztán jött a Reason 3. A Reason után megismertem az Ableton-t és azóta használom egy pár VST-vel kiegészítve, de közben kipróbáltam a Cubase-t, Sony Acid-et és a Renoise programot. Az Ableton egy jól kezelhető szoftver, amit kitalálok azt meg tudom vele valósítani, nagyon szeretem.

6. Beszéljünk egy kicsit a mixről is. Milyen stílussal készültél a 10. "ECHO for PRESiDENT"-re?
Igazából én tech-house és deep house stílusban mozgok otthonosan, de nem akartam az ECHO for PRESIDENT hangvételét megtörni, így egy kis dubstep-el kezdtem a mixet, aztán végig elektro house következik a keményebb fajtából. A végére került egy kis Nu Disco is. Mivel kezdő vagyok ebben a stílusban, ezért nézzétek el nekem a kisebb nagyobb hibákat.

7. Kik a kedvenc előadóid?
Ez fogós kérdés, mert nagyon sok kedvencem van. Magyar előadók közül akiket kiemelnék: Budai, Jay Lumen, Belocca, Yvel & Tristan, Lauer és Wehbba. Külföldiek közül pedig: Dusty Kid, Reciprocal, Trentemoller, Gui Boratto, Mendo és Hermanez. De rajtuk kívül még nagyon sok előadót szeretek.

8. Ha épp nem zenélsz, akkor mivel töltöd az idődet?
A zenélésen kívül érdekel még a 3D modellezés és a grafikai tervezés. Ezzel foglalkozok a szabadidőmben.

9. Kérlek mesélj kicsit a jővőbeli terveidről?
Amint már említettem ebben az évben szeretnék egy kislemezt készíteni. A későbbiekben szeretnék minél több zenét megjelentetni, és szeretnék már a nagyközönség előtt is játszani.

10. Vicces kérdés, hiszen Te is az ECHO blog egyik szerkesztője vagy, de még is fel kell tennem ezt a kérdés. Mit gondolsz az "ECHO for PRESiDENT"-ről és magáról az ECHO blogról?
Az ECHO for PRESIDENT egy jó lehetőség a sorozatban szereplő előadók és a blog számára a népszerűsítés szempontjából. Nem panaszkodhatunk, mert nagyon sok országból és sokan látogatják a blogot. Remélhetőleg minél több mix születik az ECHO for PRESIDENT név alatt, annál nagyobb lesz a blog látogatottsága is. Magát az ECHO blogot egy nagyon jó blognak tartom. Úgy vélem mindig naprakészek vagyunk és megmutatjuk a várható és friss megjelenéseket.

11. A bolgolvasók főképp milyen stílusok bejegyzéseit olvashatják tőled?
Már említettem hogy a tech-house és deep house áll közel a szívemhez, így főként ilyen jellegű bejegyzéseket olvashattok tőlem.

12. Végezetül van e valami, amit esetleg elfelejtettem megkérdezni, vagy bármi amit az oldalon keresztül a rajongóidnak üzennél?
Szerintem teljes körű volt az interjú! Csak annyit üzennék, hogy olvassátok továbbra is az ECHO blogot és ajánljátok minél több ismerősötöknek! ;)
Üdv.: Creative Beats

Creative Beats "ECHO for PRESIDENT!" #10 mixtape

Tracklist.:
01 - Figure - The Werewolf (Dubstep Mix)
02 - Freeland - Under Control (Alex Metric Remix)
03 - Gtronic - Sucker Punch (Crystalised remix)
04 - Skrillex - Kill Everybody (Original Mix)
05 - DarKPunK - Bubble Gun (Original Mix)
06 - Drivepilot - Devils In Milan (Liberty Redux)
07 - Freefire - Dataloss (Darth & Vader Remix)
08 - Cyberpunkers - Fuck The System (Fukkk Offf Remix)
09 - Far Too Loud - Start The Party (Original Mix)
10 - Krftkds - Justin Bieber Is Dead (Original Mix)
11 - Skrillex - Rock N Roll (Will Take You To The Mountain)
12 - KAZE - Pipelines Orchestra
13 - Comic Strips feat. Sneaky Mike & Femi - Buck Naked in The Club (Krftkds Remix)
14 - Uppermost - Biscuit Factory (Original Mix)
15 - Dioyy - We Are The Dead (You Killing Me Remix)
16 - Justice - Genesis
17 - The Subs - The Face Of The Planet (Gtronic Remix)
18 - Polymorphic - Rock To Play (Proxy Re-Work)

Creative Beats on Facebook
Creative Beats on Soundcloud
Creative Beats on Mixcloud
Creative Beats on Myspace

0 megjegyzés: