péntek, február 18

BIGGI HILMARS "Ponds"


Vannak olyan dallamok amiket szinte lehetetlen elfelejteni és örökre az elménkbe vésődnek. Számomra az egyik ilyen a Super Bowlon február 5-én 105 millió amerikai néző előtt debütált Motorola Xoom reklám háttérzenéje a "Ponds". Azt azért tegyük hozzá, hogy már a videó mondanivalója önmagában is csodálatos érzéseket vált ki nézőjéből, viszont BIGGI HILMARS alkotása nélkül ez a hatás nem lenne teljes. Napokig néztem és hallgattam, egyszerűen nem tudtam megunni. Ha ki is kapcsoltam ez a leírhatatlanul szép dallam még sokáig a fülemben csengett, bizsergetve az elmém, hogy testem a "Ponds" újra lejátszására ösztökélje. Bátran kijelenthetem, hogy a modernkor egyik klasszikusa született meg BIGGI HILMARS-nak köszönhetően.




A teljes "Cinematic Songs" című albumot is érdemes meghallgatni!

0 megjegyzés: