szerda, október 6

Motorcycle - As The Rush Comes (High Rankin Remix)


A 2003-mas év elég meghatározó korszak volt az életemben. Zeneiségem, és zene iránti elkötelezettségem ekkor kezdődött igazán. Bár azt tegyük hozzá, hogy a stílusokban még nem mozogtam magabiztosan, de az összes ez időben megjelent club-slágert kívülről fújtam.
Nemrégiben, mikor megláttam Motorcycle szintén 2003-ban megjelent fantasztikus "As The Rush Comes" című számának a High Rankin remixét egyből déjà vu érzésem támadt és nosztalgiázásba kezdtem.
Az igazat megvallva, így 7 év távlatából a High Rankin által képviselt dubstepes stílusirány sokkalta jobb hatással van a hajlójárataimra, mint az originál lágyabb, kényeztető hangzása, viszont ha bárki szeretne egy kellemes 2003-mas időutazást én bátran ajánlani tudom.

Motorcycle - As The Rush Comes (High Rankin Remix)


0 megjegyzés: