péntek, október 22

High Rankin & Pie - Angels With Bullets


Körülbelül két hónappal ezelőtt hallottam először ezt a számot, mikor High Rankin soundcloudon közzétette. Egyből elnyerte a tetszésem már egy blogbejegyzés megírását is fontolgattam, viszont akkor még nem állt kellő információ a rendelkezésemre a megjelenést illetően. Ez a helyzet még most sem változott. Jogosan kérdezitek akkor meg miért vártam ennyit? Hát a válasz csak annyi, hogy ki is ment a fejemből. Egészen mostanáig mikor ismét hallottam a tegnap blogolt Annie Nightingale mixben. Így aztán eldöntöttem, egy fene itt az idő, hogy az ECHO-ra is kikerüljön.
Az év végére ígért "Angels With Bullets"-et számomra igazán Pie vokálja teszi nagyszerűvé, persze High Rankin is tökéletes munkát végzett, hiszen ezúttal nem a tőle megszokott dub-os ütemeket alkalmazta, hanem egy sokkalta nyugodtabb, üdébb UK Garage-ra hajazó alapot vésett a dallam és a vokál alá.
Az összkép valami istenire sikeredett, fenomenális, nagyszerű!

High Rankin & Pie - Angels with bullets

0 megjegyzés: