szombat, április 3

A nap híre !


Vagy inkább a nap vicce?
Nem is tudom melyik cím lenne találóbb. Sokáig próbáltam mellőzni ezt a témát a blogon, mindig csak elolvastam az erről szóló cikkeket de általában átléptem felettük és más oldalakra bíztam ezeknek a boncolását. Nem másról van szó, mint Magyarország "sztár és felülmúlhatatlan tehetségű" lemezlovasairól. Most nem azokra gondolok akik tényleg évek óta tepernek, szinte a nulláról indultak, vért és verejtéket izzadva tehetségükből kifolyólag sok mindent letettek már az asztalra. Sokukat külföldön a szakma nagy becsben tart (pl.: Muzzaik, Jay Lumen), de itthon mégsem ők a DJ világ alfái és omegái. Velük ellentétben ott vannak azok a fiatalok által agyonmajmolt DJ-k, akik órákat képesek beszélni egy-egy átkeverés között a szettjeikben, vagy a manapság egyre jobban felkapott "megcsináltatom a mellem és beállok a DJ pult mögé" szindróma követői. Pedig ez a helyzet, biztosra venném, hogy Magyarország "partyarcainak" 90 százaléka mérget venne rá, hogy ők lennének a szakma virtuózai.
A mai napon olvasott hírrel viszont végképp betelt a pohár. A hír egy bulvárlap vezércikke, ami egyszerű de tömör címmel rendelkezik: "Siker! Világsztárral zenél Metzer Viki". Fel is kaptam a fejem, bár igazán a tartalma nem nagyon érdekelt hiszen azt hittem már nem érhetnek meglepetések, de azért csak beleolvastam. Nos az első sor után már rá kellet jönnöm, hogy az ország többsége sosem fogja megtudni mi is az a WMC, de azt igen, hogy erre a rendezvényre meghívták a 2008as év (magyar) felfedezettjét, Metzker Vikit, ami még jobban sugallja, mindenkiben, hogy ez a lány milyen "őstehetség" ha oda is meghívták (csak tudnám ki és miért hívta meg). Na de ha tovább olvassuk akkor jön csak az igazi meglepetés, amikor Viktóriánk állításából kiderül, hogy a Black Eyed Peas frontembere, Will.I.Am miután hallotta a szettjét, beleszeretett a zenéjébe és egy közös produkcióra invitálta.
Azt viszont mindenki döntse el magában, hogy Wiliamre a látvány vagy a zenei produkció volt inkább hatással.



Utóiratnak csak egy mondás: "A cipész maradjon a kaptafánál."

Kapcsolódó linkek.:
- Blikk [Teljes cikk]

0 megjegyzés: