szombat, március 6

Paul Gala-Leaves EP


Hola!!!

Már rég volt postom ami azt illeti ,de most visszatértem és remélem nem okozok csalódást a következő fantasztikus korongal.
Én mindig is azt vallottam ha van egy nemzet amely ért a zenéhez hát akkor az a világ legnagyobb különce az angol.Hisz gondoljunk csak bele milyen neves előadókat adtak a világnak:Beatles ,Rolling Stones , Chemical Brothers és most Paul Gala robbant a Leaves nevű EP-jével.
Három nagyszerű nóta található rajta ,de én mindközül a címadó Leaves-t emelnem ki ,de még helyet kaptak a Memory Report és a Purpule Haze című nóták is.
A Leaves-ben egy nagyon kellemes szekvencia csendül fel ,amely mindíg visszatér és a kiállásokban telesedik ki.A bassline ehez igazodva kellően dallamos és nem monoton ,ami a zene teljes egészére igaz.Az ütem váltások nagyszerűek nem hagyják ellaposodni a zenét mindig akkor csendűl fel egy hangszer mikor épp szükség van rá hogy megtörje az ütememt.Dallamos és még is kellően lüktető ritmusos.
Nem tudodm kinek mit fog adni ez a nóta de az biztos ,hogy Paul Gala engem meggyőzött tehetségéről és ,hogy ezentúl vele bizton kell számolni.
Jó szorakozást ezentúl is a bloggal.
Aloha!!!



Paul Gala-Leaves

Leaves - Short Edit by paulgala

0 megjegyzés: