szerda, január 20

Snake Sedrick: Now or Never

Sziasztok!


Saját bevallása szerint a 2009-es évben nem volt kellően termékeny Snake Sedrick barátunk. 2010-ben úgy tűnik erre rá fog cáfolni, hiszen januárban máris egy táncparkett barát tech-house bombával örvendezteti meg a pattogósabb ütemek kedvelőit!A "Now or never A-side" ahogy a neve is mutatja, egy igazi "A" oldalas, főidős darab, kemény basszusok és letisztult hangzás ingerli a hallószerveinket. A kiállás után természetesen következik a "Snake"-es agy eldobás, amit újabban megszokhattunk az úriember produkcióiban. A "B-side" egy picit visszafogottabb, tribe-osabb, és talán trendibb, mint az "A" változat, ez valószínűleg a Viva Music fanoknak fog kellemes meglepetést szerezni, már csak a kongás fűszerezés miatt is!Az "A" változat születéséről pedig megnézhettek egy több mint fél órás videót, hiszen Snake, ezt a zenét vitte bemutatni a legutóbbi "DJ és producer találkozóra" ami a Syma-ban került megrendezésre.

videot letöltheted ha ide kattintasz ----> letöltés


Snake Sedrick - Now or never (A-Side) by Snake Sedrick
Snake Sedrick - Now or never (B-Side) by Snake Sedrick

Forrás: Nightinfo


Üdv.: Creative Beats

2 megjegyzés:

Azt a videót már én is láttam régebben ,valami nagyon penge ahogy össze pakolta ezt a zenét is ,tavalyról meg a Here it comes nekem az év egyik nagy durranása volt.

nagyon tud az tény!én is nagyon szeretem