szombat, november 21

The ECHO Show 40.










Üdvözlet Földlakók!

Szándékom nemes, békés természetű és pozitív hatású.

MINDENKINEK ÉBRESZTŐ!!!


Felfoghatatlan egyes népcsoportok/emberek hogy tudnak élni, saját kis hógömbjükben - ezalatt a zenei kúltúra teljes degenerációját, azt az infantilis hozzá(nem)állást értem - melyben úgy járnak bulizni, hogy "-ööö milesz este, b*szod?..." "-vmi anndoo gyerek" "-az jó, kedvencem tőle az indigó c. szám!!" A többi forgóekés-földművelési-menedzser (értsd: paraszt) meg azt se tudta, milyen ill. mikori számokkal verik át éppen őket... ha ez a világszínvonal, akkor tessék felismerni ha 1 olyan számot kérnek a nagybetűs dízsétől, amit pl. a Bloody Beetroots is(!) játszik - akkor lássa be, hogy mi a fasz van! Ha nem meri lejátszani az simán ciki, de ha még azt se tudjuk kik az előbb említett elektonikus zene mérföldkövei a mai világban - na az gáz.
Nem kell kétpálcás zene, csak azért mert keletebbre élünk Budapesttől!

Tudom nehéz újat mutatni, főleg ha meg se próbáljuk.

Nem, nem én vagyok a megváltó aki újat mutat és megmondja a frankót, én csak egy porszem vagyok. Remélem sok embert megsértettem most - majd ráeszméltek ti is idővel!

(direkt nem állt szándékomban megnevezni senkit, nehogy sírás legyen belőle)


A kis intermezzo után jöjjön hát a havi ECHO Show tőlem...

The ECHO Show 40. Mixed by Humi - 19.11.2009
[~134bpm/59:54/82,2MB/192kbps/mp3]

[DOWNLOAD]
(4shared)

Tracklist:
01. Crystal Fighters - Xtatic Truth (Humi Edit/Arcade Remix)
02. FUKKK OFFF - More Than Friends (Congorock Remix)
03. Crystal Fighters - I Love London (Paparazzi Remix)
04. Audio Bullys - Dope Fiend (T.Sunshine & Udachi Remix)
05. Blatta & Inesha - Raw Power (Calvertron Rip Up Mix)
06. Simian Mobile Disco - Audacity Of Huge (Original Mix)
07. GTRONIC - Suck My Lollipop (Original Mix)
08. Bowski - Flip Flop (Original Mix)
09. Bowski - Hooves (Original Mix)
10. Baskerville - Reloaded (Audiostalkers Remix)
11. Yeah!Woho! - Bass Warfare (Original Mix)
12. Haddaway - What Is Love (Barletta Remix)
13. Trash Yourself - Die (GTRONIC DubDub Remix)
14. Felix Cartal - Skeleton (Pance Party Remix)
15. Blende - Northern School v1
16. Lady Soveign - Jigsaw (Taku Remix)
17. Bagheera - Circadian Clock (Bowski Remix)
18. Acid Girls - Lightworks (Harvard Bass Remix)
19. AC Slater - Hello! (Thrills & Tony Rocky Horror Remix)
20. Sub Focus - Vapourise (Original Mix)

Üdv: ˇ[-][_]|]]|ˇ aka Humi

nov.26.-án Stephan kolléga ismét zúzza!!
Füleljetek - http://balotanet.com

6 megjegyzés:

Meghalgattam miután átküldted. WTF is love? :P Nagyon tetszett. Nomeg rájöttem h az enyém ló#@z ehez képest. Amúgy Androval nekem is fentartásaim vannak egy ideje. Szó se róla h tehetséges csak olyan számokat etet még a népnek amik "odakinn" már majdnem feledőben vannak.

Nem akarok tényleg senki lelkébe gázolni itt az echoblogon, közülünk (Mike,Dna,Stephan,MurphyCago) bárki simán jobb bulit rittyent! ;)

Humikám elolvastam amit írtál, már a sírás volt rajtam a végén :( ,annyira átjött !
Azért az ME-s földmérnökök ezt ne olvassák el:D
Mellesleg nagyon jó mix lett grat már szedem is a tracklistet.

Üdv.: MR

Nagyon jó lett a mix ,gratula hozzá és szerintem teljesen igazad van ,de ne becsüld le magad ,mert te igen is ujjat mutatsz ebben a finoman szólva is megfáradt magyar elektronikus zenei világban ,valamint a porszemek előbb utóbb homokviharrá változnak ,na akkor aztán lesz ,majd hadd el had:P.Gratula még egyszer a mixhez.

Köszönöm a támogató sorokat a DiXXoH BoyZ nevében is. Szorgalmasak leszünk és kiartóak, hogy ne csak írott szavak maradjunk ;)

Mike/ az folklórikus értelemben "Címeres Paraszt" akar lenni :D
Pacsi

Egy véleményen vagyok a többiekkel, és a mix nagyon nagy lett, nem tudom megunni!! :P