szombat, szeptember 26









Sziasztok, én vagyok a soron következő az ECHO-ban , így most tőlem találhatjátok meg a rádio show egy újabb mixét itt a blogon. A mix a már megszokott tech/minimal műfajban készült ,melynek címe: The ECHO Show 32. Mixed by Stephan - 20.00 @ 25-09-2009. Akinek eddig nem volt szerencséje meghallgatni a mixet az a lejátszó alatt a "download/letöltésre" kattintva le tetöltheti.
Jó mix hallgatást ;)


The ECHO Show 32. Mixed by Stephan - 20.00 @ 25-09-2009


DOWNLOAD/LETÖLTÉS

Track list:
1. Taster Peter - Metro Sexual
2. Loco and Jam - 8am Curfew (Piatto Remix)
3. Gene Farris - Take Me Back (John Hawley Main Robot Mix)
4. 2up & Caballero - New Range
5. RPO - Like The Bitch (Original Mix)
6. Simon and Shaker - The Shape (Original Mix)
7. Joseph Capriati - C'est La Vie (Umek Remix)
8. Murat Uncuoglu - Sub Rosa
9. Loco and Jam - Bulletproof Monkey (Digital Only Mix)
10. Ndsa - Papercut (Original Mix)
11. Piatto - I Don't Care (Original Mix)
12. Mickael Davis Aka Dolby D - Ekxox
13. Kevin Over - Flying Ride (Alex Caytas & Aleks Patz Remix))
14. Sour Grapes - Stay For Now (Original Mix)



Kövekező héten Mike Rulz szolgáltatja a legjobb zenéket az ECHO Showban.

Hallgassátok minden nap a Balota Netrádiót: http://balotanet.com

Üdv. Stephan

5 megjegyzés:

Hali!
Pécsen voltam, így utólag töltöm-hallgatom :D

Hello !
Vagány mix lett bár a végére stay for now kicsit meglepett.

üdv.:: MR.

Köcce!, a stay for now-t amit te tölöttél fel, azt raktam bele :P

Ütős kis mix lett nekem tetszett nagyon főleg a vége felé.

Köszi Murphy a kommentet! :D