péntek, augusztus 7

The ECHO Show 25.


Sziasztok !

Eltelt az egy hónap így ismét szerény személyemet hallhattátok az ECHO Show belül, a legjobb trance és progressiv trance zenékkel.

Jó szórakozást !

The ECHO Show 25. Mixed by Mike Rulz - 20.00 @ 06-08-2009


Tracklist.:

1. Danny Elfman - Opening (Mike Rulz 'Whos the Terminator' Intro Edit)
2. W and W - Chronicles (Original Mix)
3. Re-Ward - My Moves (Original Mix)
4. W and W - System Overload
5. Marco V - Solitary Confinement (feat. Khashassi) (Extended)
6. Craig Gallon - Laser (Flip Nenes Remix)
7. Sander van Doorn Pres. Purple Haze - Bliksem (Original Mix)
8. Bloc Party - One More Chance (Tiesto Remix)
9. Dj Preach feat. Matthew Ryan - American Dirt (Raver Concept Mix)
10. Greg Nash - Summer Overture (Original Mix)
11. Push - Universal Nation (Guy Mearns Remix)
12. Heatboyer - Happy Ending (Heatbeat and Randy Boyer Mix)
13. Richard Durand - Into Something

Jövőhéten ismét Dna kollégám pörgeti nektek a legjobb elektronikus muzsikákat !

Üdv.: Mike Rulz !

2 megjegyzés:

Zsír volt. Nekem a vége felé tetszett nagyon. Az elég pattogós volt már :P

Köszi, igaz több melót én meg az elejébe fektettem , mert az introval sokat bíbelődtem :D