péntek, március 13

Jonas Stenberg - Memories


Sziasztok !

Most ezúttal egy trance promót választottam ,mely hivatalosan 2009. feb 23 -án jelent meg de csak úgy nem szerettem volna elmenni mellette ,hogy ne legyen valamikor egy postom témája. Nos ez most megtörtént.
Tehát a mostani kiszemeltem nem más ,mint Jonas Stenberg új számának a Memories-nak a promója, melyen ,megtalálható az original változat mellet a szintén nagyszerű holland fiatal ember Jochen Miller remixe. Itt gyorsan meg is jegyezném hogy Jochen Miller új száma a Face Value a napokban jöt ki, ami szintén várólistán van a blogolni valóim között :D
Na de térjünk vissza az eredeti témánkra.
Szóval az "Emlékek" egy progresszív trance muzsika, ami vokál nélküli de mint mindig a vokált egy jól kitalált dallam helyettesíti. Maga a szám üteme és kiállásai is nagyon jók, ha az original változatot nézzük akkor egyből észrevehető ,hogy pörgősebb, erősebb és progresszívebb ütemeket rejt ,mint a Jochen remix.

Értékelés.: Összegezve a hallottakat elmondhatom ,hogy mind a remix és mind az eredeti szám jól sikerült, buliban vagy rádióban játszva garantált hangulatot teremt.
Pár értékelést olvastam olyan nagy nevektől ,mint Sander van Doorn, J.O.C, Ronski Speed és még sokan mások értékelték ezt tracket, mondhatom egyre gondoltunk mert ők is meg én is 10/8ra értékelem ,értékeltük.

Memories (Original Mix)
(sajnos a 4sharedes linkem nem jó hiába raktam fel oda az originalt)


Memories (Jochen Miller Remix)



A blogra 128kbpses butított változat kerül fel ,
melyeket letöltés után 24 órán belül köteles vagy törölni !

Always support Artists and buy Original Material
& Please erase downloaded files within 24 hour !


0 megjegyzés: