csütörtök, március 19

Jean Claude Ades & Vincent Thomas feat. Sam Obernik - Shingaling


Hello mindenki !

Itt a tavasz melegedik az idő (b...nak a macskák :D), jön a nyár. Ahogy szokás a zenében is a télies számokat leváltják a nyárias latinos dallamok. Most is ez történt ugyanis Jean Claude Ades & Vincent Thomas közös számát a Shingaling -ot újra elővették és kapott egy plusz vokált ami még hangulatosabbá teszi az egész számot, őszintén bevallom nekem már tavaly nyáron amikor megjelent az eredeti változat, akkor a dallam tetszett de az elektronikus monoton szöveg nélküli rész nem nagyon.
Hál Istennek a tehetséges és szép Sam Obernik vokálja megoldotta ezt a problémát.
A megjelenéséről most nem találtam értékelhető adatot ,de hamarosan kikerül ,mert a készítők myspace lejátszója listájában szerepel a szám.

Értékelés.: Az eredeti változat is bejött , de így már mondhatnám tökéletes ,meg is érdemli a 10/9-es osztályzatot.

Jean Claude Ades & Vincent Thomas feat. Sam Obernik - Shingaling

DOWNLOAD/LETÖLTÉS


Hála Humi-nak működik a komment rész így bármilyen megjegyzésetek van a bloggal és a számokkal kapcsolatban nyugodtan írjátok le .


3 megjegyzés:

Jajj! Ez zsír zene emlékszem mikor, ha nem is elsőként de biztosan az elsők között játszottam a Lead by the Beats 4. részében (Most tartok a 46-osnál :D ).
De ennek ellenére érdekes viszont h nem nagyon játszák még mindig.
Én pl. már egyáltalán nem.

játszák csak nem Magyarországon .

Énis még a Radio FG-ről ismertem meg ezt a zenét. :D